Waarom voor ons werken?

JC is een no-nonsense bureau dat toewerkt naar heldere resultaten. Slimme, sympathieke doeners met lef. Ons succes is te danken aan de betrokken en getalenteerde medewerkers. We zijn altijd op zoek naar goede, gepassioneerde mensen die bij ons passen. Hieronder kun je lezen wat ons bedrijf kenmerkt en welke vacatures er zijn.

Herken je je in het onderstaande, maar staat de baan die je zoekt er niet bij?

Stuur ons een mailtje!

Wat kenmerkt de JC Groep

We zijn een klein bedrijf met een informeel karakter. De communicatielijnen zijn kort. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en ideeën. Dit betekent dat JC medewerkers pro-actief zijn en zelfstandig tot resultaten komen. Tegelijkertijd geloven we dat we samen sterker zijn dan alleen. Het zoeken naar verbinding is belangrijk en waar mogelijk werken we in teams (zie ook: visie en kernwaarden).

We vinden persoonlijke groei en ontwikkeling in je vakgebied belangrijk. Door uitdagende projecten ontwikkel je jezelf steeds verder in je vakgebied. Daarnaast zijn er interne bijeenkomsten gericht op ontwikkelen van je persoonlijke capaciteiten en het bedrijf als geheel. Het indelen van je eigen werktijden is geen enkel probleem, zolang dit niet botst met de kern van onze dienstverlening: resultaat leveren voor onze klanten. We verwachten een bepaalde flexibiliteit, zodat we soms allemaal een tandje harder werken om samen resultaat te behalen.

Dit betekent dat we van onze medewerkers de volgende stijl en gedrag verwachten:

  • Pro-actief
  • Zelfstandig én teamspeler
  • Klantgericht
  • Flexibel

 

Vacatures

Medior/senior zorgadviseur

We zijn op zoek naar een medior of senior adviseur (meer dan 3 jaar werkervaring) met ervaring in de zorg- en welzijnssector.

Functie
Als adviseur ben je gedreven om het maximale effect te behalen voor je klanten. Je krijgt er energie van om betrokken te worden als er uitdagingen liggen. Wanneer je start op een nieuw project, ben je snel in staat om een analyse te maken van de belangrijkste knelpunten en problemen. Dit kun je vervolgens omzetten naar concrete plannen en voorstellen.

Je hebt ervaring en de zorgsector en kent de belangrijke ontwikkelingen. Je brengt zelf inhoudelijke kennis mee (bij voorkeur op het gebied van informatiemanagement, zorgadministratie, kwaliteit, zelforganisatie en/of business information) maar hebt daarnaast ook een goed gevoel voor de menselijke en politieke verhoudingen. Je bent communicatief vaardig en in staat om je analyses over te brengen en een kartrekkersrol te vervullen.

De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Advies werkzaamheden bij de klant en op kantoor
  • Leiding geven aan/begeleiden van implementatie- en verandertrajecten
  • Het uitvoeren van quick scans (t.a.v. concurrentie, markt, bedrijf, informatie of ICT)
  • Het opzetten en geven van workshops, masterclasses en trainingen
  • Ondersteunende werkzaamheden op projectbureau
  • Het maken van offertes, productbrieven en planningen

Wij bieden:

  • Een groep ervaren, ambitieuze collega’s die samen willen groeien
  • Boeiende opdrachten voor verschillende klanten
  • Een fulltime functie (min. 32 uur)
  • Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband
  • Een marktconform salaris, met goede secundaire voorwaarde en bonusregeling

Wij vragen:

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring in de zorg- en welzijnssector
  • Zelfstarter, probleemoplosser en slimme denker
  • Enthousiast en communicatief vaardig
  • Affiniteit met zorgadministratie, informatiemanagement, zelfsturing en organisatieinrichting, kwaliteit of business information
  • Een eigen netwerk met potentiele klanten is een pré

Enthousiast geworden? Mail dan een korte motivatie en CV naar Petra Sip (p.sip@jcgroep.nl). Meer informatie of vragen? Bel naar 088-1260100. Wij zien uit naar je reactie.

 

Back to Top